sunnuntai 5. elokuuta 2012

Viikonloppua


Tässä muutama kuva eiliseltä, vietettiin sukulaisläksiäisiä, ja jouduin sanomaan serkuille heipat:( Illemmalla menin kaverin mökille chillailemaan! Ja eilen söin kesän ensimmäisen kioskijätskin ja heitin talviturkin ...elokuussa. Sain muutaman suklaalevyn (kuva), kattoo nyt montako noista vien Jenkkeihin asti kun ne painaa kuitenkin matkalaukussa jonkun verran.. 

Tänään käytiin vähän pienimuotosemmilla sukulaiskahveilla ja tossa äsken soittelin hostperheelle Facebookin välityksellä! Olin ihan hullun paniikissa, melkeen 20 minuuttia sain lopulta sössötettyä niille. Mutta tuli rennompi olo tosta koko lähdöstä kun sain puhuttuu heidän kanssa, vaikuttivat oikein mukavilta ja rennoilta ihmisiltä! Toivottavasti oon vähän rentoutuneempi kun seuraavan kerran nähään:D 

Nyt mua on alkanu jännittää tää lähtö, oon tähän mennessä ottanu ihan rennosti mut nyt oon ihan paniikissa kokoajan. Kaikki päivät vaan tulee ja menee, tän päivän jälkeen enää 3 kokonaista päivää Suomessa. Tuntuu että jokainen päivä kestää jonkun tunnin ja sitten pitää taas mennä nukkumaan. Oon vähän sairastellukkin tässä viime päivinä, tääkin ilta menee varmaan ihan vaan voimia kerätessä. Huomenna nään montaa kaveria, ei pidetä mitään virallisia läksiäisiä mutta vähän sen tapaset! Kätevää nähdä montaa kaveria samalla niin ei tarvii stressaa niin paljon että millon kerkee nähä ketäkin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti