tiistai 7. elokuuta 2012

Goodbyes


Käytiin eilen näkötornilla kuvailemassa päivällä, illalla näin vikaa kertaa vuoteen montaa kaveria! On niin outoa kun kaikki sanoo että nähään vuoden päästä, en oo vielä ees tajunnu että oon vuoden pois, ihankun oisin menossa parin viikon lomalle ja sitten tulisin takasin. Sain myös sellasen ison kortin kaikilta, missä oli kaikkea kivaa, siinä oli vaan niin noloja kuvia etten lataa sitä tänne! Tulee ikävä kaikkia<3 Menin vielä Tiialle yöks kun en uskaltanu nukkua yksin.. 

Tänään mun ja mun rakkaan viuluni nelivuotinen yhteinen taival päättyi, kun kävin opistolla palauttamassa sen:( 

Ylihuomenna tähän aikaan oon tosiaan lentokoneessa menossa kohti New Yorkia. Äsken kävin vielä ostelemassa loppuja tuliaisia ym, kaikki alkaa olla pakkaamista vailla valmista. Pakkaaminen tuntuu jotenkin kauheen vastenmieliseltä just nyt, ehkä siks että en tiiä miten mun pitäis pakata ja että miten saan kaiken mahtumaan mukaan. Mulla on myös vähän ongelmia ton viulun kuljettamisen suhteen, se saa olla mun ainut käsimatkatavara niin siitä tulee vielä vähän ylimäärästä stressiä. Oon muutenkin tosi stressaantunut ja jännittynyt ton lähdön takia, jännitän kaikkea aina ihan hullusti. Oon syöny nyt viimesten päivien aikana tosi huonosti ja iho on mennyt huonoon kuntoon. Mutta samalla oon tosi innoissani että tää on positiivista jännitystä ja se kuuluu ihan asiaan! Tuun tänne vielä päivittämään ennen lähtöä, varmaan joko huomenna illalla tai torstaina aamulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti