keskiviikko 1. elokuuta 2012

1

Nonniin. Oon Essi, 17-vuotias lukiolainen Hämeenlinnasta. Ens viikon torstaina tähän tulee muutos, kun lähen vaihto-oppilaaksi USA:an, Washington D.Chen. 
 
Tää blogi kertoo siis mun vaihtovuodesta, koitan kirjotella tänne mahdollisimman paljon nyt näinä muutamana päivänä tässä ennen lähtöä, itse vaihdon aikana tietysti ja sen jälkeenkin mahdollisesti. Mulla oli lähtökohtana se että sukulaiset ja kaverit voi täältä lueskella mun kuulumisia, ettei kaikille tarvii selittää samoja asioita. Samalla tästä jää mulle itelleni kiva muisto, ja kokemuksesta voin sanoa että tuleviakin vaihtareita varmasti kiinnostaa lukea kaikkia mahollisia vaihtarijuttuja mitä tulee vastaan! 
 
Seuraavassa postauksessa kerron mun sijoituksesta enemmän ja ehkä tosta hakuprosessistakin jotain.  Jos on nyt ihan alusta alkaen jotain mistä haluaisitte että teen postauksen/kerron enemmän niin otan enemmän kun mielelläni niitä ehdotuksia vastaan, tähän vaihtojuttuun liittyy niin paljon kaikkea että mun voi olla aika vaikea hahmottaa että mistä tänne kirjottaisin, ainakin nyt tällain ennen lähtöä. 
 
Tällä hetkellä oon tosi stressaantunu, koska on niin paljon tekemistä ennen lähtöä. Kaikenmaailman papereita pitää vielä täyttää ja asioita hoitaa, oon varmaan tosi helpottunu siinä vaiheessa kun oon USAssa asti ja ei tarvii enää tehdä sen eteen mitään että ylipäätänsä pääsen sinne!
 
Tätä blogiakin tässä vielä muokkailen kunhan kerkeen ja jos osaan:D Mutta, eiköhän tää eka postaus ollut tässä, palaillaan asiaan pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti