tiistai 2. lokakuuta 2012

Eilinen ja eilisen eilinen

Heii, kirjottelen taas puhelimella.. Oon koulussa ja meijän computeropettaja ei oo täällä niin meillä on study hall eli läksyjen tekoa mutta mulla ei oo läksyjä. Laitan tähän pari kuvaa puhelimesta ja illalla kun pääsen koneelle niin laitan kamerasta kuvia.


Sunnuntaina tosiaan lähin muitten vaihtareitten kanssa hengailemaan, mentiin eka sinne Turkish Festareille, siellä oli lähinnä vaan ruokaa mikä oli kallista niin ei oltu siellä kauaa. Mentiin Hard Rock Cafeeseen syömään, ihan perus sunnuntaina chillailla kavereitten kanssa ja olla sillain et "joo mennään Hard Rock Cafeeseen"... Melkeen kun Hämeenlinnassa. Siellä söin kalliin hampurilaisen, ja säädettiin maksamisen kanssa varmaan kauemmin ku syötiin. Lähettiin kävelemään Mall:ia kohti (se on siis alue Capitol Buildingin ja George Washington Monumentin välissä) ja siellä istuttiin nurmikolla vaikka miten kauan. Oli niin kivaa. Olis vaan pitäny suunnitella mun läksyjentekoa enemmän, kun menin kotiin niin iski pieni paniikki kun mua ootti keskeneränen hissanprojekti ja hullut äikänläksyt.. Ja täällä pitää tosiaan tehä läksyt joka kerta, jos jätän yhetkin läksyt tekemättä niin mun arvosana voi tippua lähelle hylättyä. Sain kuitenkin jotain tehtyä.


Eilen oli aika perus maanantai, en tykkää maanantaista. Saatiin meijän "välitodistukset" koulusta mistä näkee lähinnä jos et oo pääsemässä läpi jostain aineesta, mulla oli kaikki numerot hyväksyttyjä jeee. Paitsi teorian kanssa on vähän sekaannuksia vielä ja jousiorkesterista mulla on B mikä tarkottaa sitä että joudun alkaa harjottelee enemmän.. Koulusta mentiin bussilla Down Towniin, käytiin hakee Frozen Yogurttia (vaihteeks) ja lähettiin autoilee National Stadiumia kohti. Mentiin siis baseball-peliin, tää paikallinen seura Washington Nationals on pärjännyt hyvin tällä kaudella, eilen niillä oli mahollisuus varmistaa itäsen lohkon voitto ja niinhän ne tekikin. Toi stadium oli tosi iso, sinne mahtuu varmaan 40 000- 50 000 ihmistä ja se oli melkeen täynnä. Oli varmaan eka kerta täällä kun tuli niin "olen jenkeissä" fiilis, pelin lopussa oli ilotulituksia ja silleen.. Ite peli oli vähän tylsä, se kesti yli 3 tuntia ja se eroo suomalaisesta pesäpallosta niin paljon etten oikeen ymmärtäny niitä sääntöjä. Mutta oli tosi siistiä, oon ollu jo kauan ihan innoissani tosta pelistä! Kerranki mulla oli kamera mukana, nää kuvat on vähän oudon näkösiä kun osa on puhelimella ja osa kameralla otettuja..


Tänään oon ollu niin unessa koska olin eilen myöhään kotona, aamulla sato ihan kaatamalla ja tulin 3 numeroo liian isot kumpparit jalassa kouluun. Kaikki ihmiset on tosi outoja tänäään. Ja kello ei oo vielä kymmentäkään aamulla. Jätin eilen viulun koululle ja en oo harjotellu pitkään aikaan ja toivon vaan et mulla ei oo soittotestiä tänään. Läksyt vie niin paljon aikaa ja mun soitonopettaja ei oikeen ymmärrä sitä etten voi harjotella kotona kahta tuntia päivässä. Saa nähä miten selviin tästä päivästä. Mutta koulun jälkeen meen hakemaan mun suklaat vihdoin, ne onkin ollut yhessä postitoimistossa jonkun aikaa mut ne on unohtanu ilmottaa mulle asiasta..... Tänään tulee kolme viikkoa siitä kun se paketti lähti Suomesta niin jo on aikakin. Kuitenkin nyt kuviaa ja ens yönä Suomen aikaa lisää, nää tulee nyt tähän loppuun kaikki mutta muokkailen myöhemmin! (huomatkaa mun terveellinen ruokavalio, oon syöny kamalasti roskaruokaa viime päivinä...)

3 kommenttia:

  1. froyo on varmaa parasta ikinä :D

    t. toinen vaihtari

    VastaaPoista
  2. Menohan on vähän samannäköistä kuin Rinkelinmäellä.... :) Vain Tuulolan lämärit puuttuu. PP

    VastaaPoista