keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Vähän viime viikkoa ja sitä edeltävää ja vähän tätäkin

Oon ihan hullun pihalla siitä että millon oon viimeks kirjottanu tänne ja mitä tapahtu sen jälkeen ja mitä oon kertonu Skypessä Suomeen ja mitä oon kirjottanu tänne. Jos joskus mun kirjotukset kuulostaa vähän sekavalta niin se johtuu ihan siitä etten oikeen tiiä että missä mennään. Kirjotan kyllä joka päivästä jotakin mun kalenteriin, ihan vaan että mitä oon tehny ja onko ollut hyvä päivä ym. koska aattelin että sitä on kiva lukea myöhemmin että mitä tein millonkin. Ja se on tosi hyvä tässä blogiin kirjottaessa kun voin sieltä tarkistaa että mitä oon tehnykkään viime kirjotuksen jälkeen.


(aika randomilla tää kuva mutta vaikka täällä on vielä välillä melkeen 25 astetta nii alkaa tulee jo syksy täälläkin!)

Kun luen näitä mun kirjotuksia niin mulla menee kaikki kouluviikot sinänsä aika samalla kaavalla että maanantai on yleensä ihan kamala päivä ja loppuviikkoo kohtaan menee paremmin ja perjantait on aina ihan huikeita päiviä. Tosiaan toissaviikonloppuna lauantaina oltiin shoppailee, ostin muutamat kengät ja neuleen ja sunnuntaina käytiin siellä Baltimoressa mistä tein ton yhen postauksen jo. Viime viikon maanantai oli vapaapäivä ja tein mun yliopistopaperia string ensemblea varten ja päätin että meen opiskelemaan taidehallintoa jos ikinä pääsen lukiosta pois. Tiistaina ei tapahtunu mitään erikoista, oltiin Julian kanssa jostain syystä koko ilta kaksin kotona ja meillä oli ihan hullun hauskaa ja naurettiin kaikelle kokoajan. Loppuviikon mulla oli tosi kivaa. 



Perjantaina tosiaan olin sulkemassa mun lokeroa (mikä on siis sellanen 2m korkee kaappi) ja siinä on sellanen sininen rautanen juttu mikä siihen oveen tulee kun sen sulkee, juttelin jollekkin samalla kun laitoin sen oven kiinni ja en oikeen kiinnittäny huomioo nii pidin keskaria siinä sen sinisen jutun kohalla ja iskin oven oikeen voimalla kiinni niin sehän sitten leikkas mun sormenpään:) Luulin eka et multa lähti oikeesti koko sormenpää irti koska mun kädet oli ihan veressä ja juoksin äkkiä terkkarille ja se sano eka et pitää laittaa tikit.. Mutta onneks ei pitäny. Multa lähti osa kynnestä pois ja toi sormenpää on vieläkin tosi kipee ja toi iho menee tosi hassusti. Ja tottakai se on soittamisen kannalta aika oleellinen sormi niin perjantain taidetunnit meni aikalailla chillaillessa. Tehtiin vaan ihmiskalanruotoja keskellä käytävää ja syötiin ja nukuttiin ja naurettiin. Oli kivaa. Ja perjantaina mentiin pihalle kattomaan meijän koulun marching bandia!!! Se oli ehkä coolein juttu ikinä, aloin oikeesti niin katuu että soitan viulua, niillä oli kaikkee tanssijoita ja soittajia siinä ja sit niillä oli kaikkee huutoja ja ne soitti Rihannan Where Have You Been ja kaikkee! Jos en ois näin laiska nii laittaisin jotain videoita siitä mutta en jaksa alkaa latailee. Oli niiin siistiä.



Lauantaina mentiin siis AFS-ihmisten kaa vaeltelemaan. Oli ihan jeees, ei nyt mikään elämäni paras kokemus mutta ihan nice! Tää kesti neljä tuntia, välillä se reitti meni tosi vaikeitten kivien kautta (kirjotin ton lauseen ainakin 7 kertaa...) ja en tajuu et miten ihmiset menee noita reittejä pienien lapsien kanssa.. Mutta siellä oli tosi kaunista, sinne ei ajanu DCstä ees kauaa ja siellä oli ihan sellanen erämaameininki. 

Sunnuntaina käytiin eka Marylandissa aamupalalla ja myöhemmin menin halloweenostoksille ranskalaisen vaihtarin Lucien ja sen hostsiskon kanssa. Meijän piti mennä eka tähän lähelle mut päätettiin sittenkin mennä Virginiaan. Mentiin metrolla ja harhailtiin siellä vähän aikaa ennenkun löydettiin se halloweenkauppa. Se oli ihan hullua, se kauppa oli täynnä pelkkää halloween-kamaa ja sitä oli oikeesti paljon. Siellä oli asuja ja peruukkeja ja kaikkee krääsää ihan hulluna. Mut en silti löytäny mitään...:D Mun pitää vähän miettiä tätä mun halloweenasua vielä (ideoita?). 



Eilen eli maanantaina oli ihan normi päivä, paitsi että meillä oli koulussa maanjäristysharjotus ja se oli aika cool koska Suomessa ei ikinä harjoteltais maanjäristystä varten.. Tääkin päivä oli ihan jees. Huomenna kaikki jenkit tekee PSAT-testejä koko aamupäivän (ne on collegea varten sellasia testejä mitkä voi auttaa niitä kun ne hakee apurahoja) ja alotan koulun 12.30! Eli saan nukkua ees vähän pitempään. Paitsi että huomenna mulla on hullu soittotesti (kuva yläpuolella antaa vähän vaikutelmaa) ja meen kohta soittaa ja sit soitan vielä aamulla ja varmaan koulussa ennen orkkaa.. Ja perjantai ja maanantai on vapaita koska perjantai on DCn vapaa ja maanantai joku opettajajuttu. Eli nelipäivänen viikonloppu! Meillä on melkeen joka viikko joku vapaapäivä (tai nyt viimesen kuukauden aikana ei oo kauheesti ollu mut nyt tän kuukauden aikana) millon mistäkin syystä mutta se on just tosi jees kun viikko ei tunnu niin rankalta! 

Mitähän muuta. 10 minuuttia sitten tais alkaa toi 2. presidenttiväittely mut en tiiä jaksanko vaivautuu. Ehkä katon jonkun tiivistelmän. Ei sillä että mua kiinnostais mut haluun vaan tietää mistä ihmiset puhuu! Mulla ei oo tuolta AFS-jutusta enempää kuvia kun toi yks, saan ehkä lisää myöhemmin niin saatan laittaa niitä myöhemmin. Hyvää syysloman jatkoa Suomeeen! 

//edit: Aloin sittenkin kattoo tätä mut toi Romney menee niin tunteisiin.....................

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti