lauantai 20. lokakuuta 2012

Semirandomeita kuvia

Aattelin laittaa tähän nyt muutaman kuvan mitä en oo tänne blogiin vielä laittanut. Jotkut näistä on aika kauan sitten otettuja mutta koitan saada jotain järkeä tähän kertomalla että mistä puhun. Ja laittamalla nää aikajärjestykseen. Yritän.



Tää kuva on pari kuukautta vanha, otettu sillon kun oltiin eläintarhassa. Sillon oli tosi outoo kun en oikeen tuntenu ketään mutta nyt vietän näitten ihmisten kanssa niin paljon aikaa et on hassuu kattoo näitä vanhoja kuvia. 


Sain paketin Suomesta joku kolmisen viikkoa sitten.


Joku 2-3-4 viikkoo sitten?


Viikko sitten, kaikissa ruokakaupoissakin on ihan hulluna kaikkee halloween kamaa ja asuja ym. 




Viime viikonlopun hiking, olin vähän ryönä...


Chillailua koulussa


Eilisen ohjelma. Ja tääkin päivä noudattaa aika samaa kaavaa.

Suunnittelin laittavani enemmänkin kuvia mutta ne on aika outoja niin jätin osan laittamatta.. Mitäs tällä viikolla. Oon syöny ihan hulluna mutta eilen kyllä lenkkeilinkin, keskiviikkona oli vaan taidetunnit koulussa mikä oli jees ja kävin Saran kanssa Georgetownissa lounaalla ennen koulua, mutta taidetunneilla failasin soittotestin ihan kunnolla ja mut alennettiin 3rd chairiks ja se oli nolointa ikinä, torstaina chillailin Georgetownissa parin italialaisen kanssa ja ostin vihdoin ekan osan mun halloweenasuprosessista mutta mulla ei oo vieläkään mitään ideaa. Vanhemmat lähti hostveljen luokse kylään niin vietetään täällä rentoo elämää, tilattiin eilen italialaisesta ravintolasta tosi iso pitsa ja suklaakakkua ja tiramisua ja valkosipulileipää. Viime yö nukuttiin meijän perhetutuilla. Kauheesti tekemistä koulun suhteen mutta en jaksa tehä mitään:) Kumpa saisin tehä läksyt suomeks. Tässä nautiskelen mun four-day-weekendistä. Kaikki on jossain matkalla ja minä täällä chillailen DCssä. On mulla ihan kivaa. Piti nähä Katria tänä viikonloppuna mutta se ei onnistunukkaan ja nyt ärsyttää kun ei oo huomisellekkaan mitään tekemistä. Tänne on tulossa taas lämpöaalto niin ens loppuviikko 26 astetta. Ja ainiin enään 3 viikkoo ja pääsen Nyciin! Tää on niin hassuu asuu niin lähellä kyseistä kaupunkia että tehään vaan päiväreissu. Palaillaan joku päivä, anteeks sekava postaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti