tiistai 4. syyskuuta 2012

weekend


Lauantaina mentiin Virginiaan George Washingtonin (USAn eka presidentti) kotitaloa tsekkailemaan. Mentiin ensin tollaseen uuteen rakennukseen ja mentiin kattomaan sankarillinen elokuva mikä kesti vajaa puol tuntia ja kerto kyseisestä miehestä. Oli vähän liioteltu suuriltaosin mutta ei se mitään! Sitten mentiin tutustumaan tonne taloon, ne asu tuolla siis 1700-luvulla ja tuolla oli tosi paljon kaikkee alkuperäsiä juttuja, en oikeesti tiiä et onko se mahollista. Opin paljon kaikkea uutta tän maan historiasta ja oli ihan mielenkiintonen kokemus. Ja tavallaan aika siistiä esim. kattoo itteään samasta peilistä kun Washington aikoinaan haha. 

Eilen sunnuntaina skypetin Suomeen aamulla ja sen jälkeen lähin Chinatowniin päin. Menin sinne muitten vaihtareitten kanssa, oli vähän ongelmia löytää ne kun mulla oli kaks numeroo mistä toinen ei toiminut ja en tiennyt yhtään että kenen numero se toinen on! Löysin kuitenkin perille. Ensin oltiin Chipolissa (meksikolainen ravintola missä kaikki käy kokoajan mutta hyviä burritoja!), kierreltiin vähän ympäriinsä ja päätettiin mennä leffaan. Mentiin kattomaan Expendables 2, ei ollu oikeen mun tyylinen leffa mutta ihan hyvä loppujenlopuks! Sitten mentiin vielä syömään tosi kallista jätskiä. Oli tosi kivaa, meitä oli viis niin oli kiva olla välillä pienemmällä porukalla kun että liikuttais sellasessa 12 ihmisen porukassa. Ja menin kotiin metrolla yksin ekaa kertaa!! Taisiis mom haki mut kolmen kilsan päästä kun meijän asuinalueelle ei mee metrot. Mutta olin tosi ylpee itestäni. 



Tänään (Labor Day, ei koulua!!!) oltiin keräämässä vadelmia Marylandissa! Oli cool nähä vähän maaseutua. Ja syödä vadelmia. 



Näitten lisäks mun viikonloppuun on kuulunut aika paljon viulunsoittoa (yläpuolelta voi kuunnella kyseistä kappaletta minkä kanssa oon tapellut viime päivät, ei ihan helppoo ei), alan olemaan aika epätoivonen ton suhteen ja tossa on vaan puolet tosta kappaleesta. Huomenna on ekat jousiorkesteriharkat, saa nähä miten pärjään. Oon muuten näillä näkymin ykkösviulussa, ainakin oon soittanut ykkösviulun nuoteista, jos ne tekee jonkun muutoksen tähän ja en soitakkaan ykkösviulua tossa kappaleessa niin saatan tehdä pienen valituksen:D Lisäks oon tehnyt läksyjä aika paljon, oon opetellut esim. enkunsanoja (sellasia oikeen sivistyssanoja mitä mun ikäset jenkitkin opettelee), on tosi vaikeeta oppii selittämään ne enkuks ja muistamaan ne sanatkin samalla.

Huomenna kouluun, ensimmäinen kaheksasta viiteen -päivä, ensimmäiset orkkaharkat ja teoriatunti, saa nähä miten selviin. Wish me luck!

2 kommenttia:

  1. Hieno biisi, mutta kieltämättä aikas vaikea :)t. PP

    VastaaPoista
  2. On, mutta alan pikkuhiljaa selviytymään tosta!

    VastaaPoista