maanantai 10. kesäkuuta 2013

Prom


Perjantaina oli yksi kouluvuoden kohokohdista täällä Jenkeissä: prom. Meijän koulun prom oli yhessä tosi hienossa hotellissa aika lähellä keskustaa ja meijän teema oli kreikkalainen ruusupuutarha tai joku tollanen vastaava.



En mennyt perjantaina kouluun, jotta mulla ois koko päivä aikaa valmistautua iltaa varten. Mulla on aina huonoa onnea sään kanssa ja tää päivähän ei ollut mikään poikkeus, täällä oli trooppinen myrsky Andrea, mikä tarkotti sitä että koko päivän sato ihan kaatamalla taukoamatta. Mulla oli tarkotuksena nukkua pitkään mutta heräsin seittemältä.. Puolenpäivän aikaan lähin Saralle. Käytiin syömässä ja mentiin kampaajalle laitattaa meijän hiukset. 


Mulla ei oo mitään kauheen hyviä kuvia mun kampauksesta mutta tältä se suunnilleen näytti!  Noi kiharat ei kauheen nättinä pysyny kauaa mutta olin silti tyytyväinen tähän lopputulokseen.
Kampaajan jälkeen mentiin takas Saralle ja chillailtiin vaan seittemään asti illalla (olin tässä vaiheessa tosi väsyny ja meinasin nukahtaa...), sit Gabriele saapu paikalle (se oli Saran datena, he molemmat on siis Italiasta), syötiin illallista ja alettiin laittaa meikkejä. Monet laitattaa hiukset, kynnet ja meikin ammattilaisilla mutta se on ihan hullun kallista ja päätettiin että selvitään meikkaamisesta itekkin. Meillä meni laittautumisessa ihan hullun kauan mutta puol kymmenen aikaan otettiin muutamat kuvat ja lähettiin juhlapaikkaa kohti. 


Oltiin ite promissa about kymmenestä puol kahteen, siellä lähinnä tanssittiin ja otettiin kuvia ja sosialisoitiin. Ja sitten perinteinen jenkkileffoistakin tuttu prom kingin ja -queenin valinta. 

Ainut kuva mikä mulla on siitä juhlapaikasta..

Puol kahen aikoihin prom loppu ja lähettiin ajamaan kaupungin toiselle puolelle yhen tytön talolle after prom -juhliin. Siellä melkeen kaikki ihmiset oli instrumental- ja vocal music ihmisiä niin tunsin sieltä monen. Neljän aikaan soitettiin taksi mutta en tiiä mikä näissä tän kaupungin taksiyhtiöissä on vikana, soitettiin varmaan 5 eri yhtiöön ainakin ja niistä kaikista sanottiin että ne soittaa meille takas kun on vapaita takseja mut ne ei ikinä soittanu meille.. Loppujenlopuks kuitenkin löydettiin tiemme takasin Saran talolle. Ja pääsin nukkumaan vihdoin. 

Prom oli tosi kiva kokemus ja tosi amerikkalainen kokemus ainakin.. Ja tosi väsyttävä. Sainpahan leikkiä prinsessaa yhen päivän kun kerran wanhatkin jäi väliin:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti