torstai 8. marraskuuta 2012

Halloween ja kaikkee kivaa ja arkea ja musiikkia ja presidentinvaalit

Tää postausten alottaminen vie aina eniten aikaa... Otsikon keksiminen ja se että mitä kirjotan ekaks lauseeks. 



Meijän koulun pukeutumisteemaviikko jäi kolmipäiväseks Sandyn takia, tää on varmaan ainut kuva mitä mulla on koko viikolta. Ja kivoimmat päivät jäi välistä.. 



Tosiaaaan viime viikon keskiviikko oli halloween. Meijän tuttavaperhe tuli meille syömään ja sitten siitä lähdettiin trick or treat -kierrokselle Julian ja Noran kanssa. Kierreltiin näitä lähellä olevia taloja, oli aika paljon porukkaa liikkeellä ja oltiin kyllä vanhimmat trick or treatteilijat mutta aina jos joku kommentoi meijän ikää jotenkin niin sanottiin että oon vaihto-oppilas ja tää on mun eka kunnon halloween:) Sain karkkia ihan kunnioitettavan kasan ja en oo vieläkään onnistunu syömään niitä kaikkia.. Mun oli tarkotus ottaa tosi paljon kuvia halloweenina mutta se ei ollukaan sittenkään mitään kauheen spesiaalia niin jäi ottamatta.. On mulla kamerassa yks kuva kurpitsasta mutta en jaksa ladata sitä tänne:D Oon tylsä.



Kouluviikko oli 2 ja puol päivää, perjantaina päästiin jo kaheltatoista koulusta. Oli niin ihanaa olla kotona aikasin. Siinä lenkkeilin ja chillailin pari tuntii ja sit lähin Downtowniin. Oon vieläkin ihan pissat housussa kun mun pitää mennä julkisilla jotain uutta reittiä. Varsinkin busseilla. Niin otin sitten metron puolesta matkasta kun aloin vähän epäilee että pääsenkö ikinä perille. Tässä kaupungissa on muutama bussi enemmän kun Hämeenlinnassa, uskokaa tai älkää. Tosiaan siinä kävin sit Forever21lla vähän shoppailee ja sit menin Katria vastaan metroasemalle!! Katri tuli meille yöks, oli tosi kivaa ja suomen puhuminen on vaan ihan parasta. Lauantaina menin taas Downtowniin ja kävin ekaa kertaa elämässäni Dunkin' Donutsissa! Oli hyvää. Sitten menin soittotunnille kuten aina ja illan olin yksin kotona. Oon usein lauantaisin illalla yksin kotona, se on ihan parasta kun voin vaan chillaa ja kattoo Frendejä sen kaks jaksoo mitkä tulee telkkarista yheksästä kymmeneen. Meillä on tosiaan telkkarissa vissiin lähemmäs 2000 kanavaa et jos haluu löytää jotain tiettyä katottavaa niin pitää oikeesti tietää et miltä kanavalta se tulee.. 

Sunnuntaina tein läksyjä ja käytiin ettii mulle esiintymismekkoa. Meillä pitää olla esiintymisissä vähintään nilkkoihin asti oleva musta pitkähihanen mekko ja ei saa olla koruja tai mitään.. Vähän eri meno kun Suomessa. Ostin tosi ruman mekon ja maksoin siitä tosi paljon. Koitan ens viikonloppuna löytää paremman. 



Maanantaina ja eilen ja tänään (nyt on keskiviikko) on ollu aika arkista. Meillä oli tosiaan "koeviikko" viime viikon ja se siirty osittain tälle viikolle eräänkin luonnonmullistuksen takia, mulla meni testit ihan ok, eniten stressasin taideaineista ja niistä en oo saanu vielä numeroo et saa nähä.. Eilen mulla oli kyllä kiva päivä ja se huipentu siihen että Obama got 4 more years!!! Eilen ei varmaan ees mistään muusta puhuttu, kaikilla oli koulussa obamapaidat päällä ja pinssejä ja kaikkee. Tänään kaikilla oli sinistä päällä (ja jos Obama ois hävinny niin kaikki ois pukeutunu mustaan). Vähän vaan ärsyttää kun meijän koulussa jotkut on aika rasistisia valkosia kohtaan, menin computertunnille (oon siellä ainut valkonen) niin siellä porukka puhu että toi piha on ihan täynnä valkosia ihmisiä ketkä pilaa tän maan äänestämällä Romneytä (meijän koulussa pysty äänestää niin siinä pihalla oli paljon ihmisiä jonossa). Otin aika itteeni sen kommentin ja meinasin ihan oikeesti suuttuu niille, sitten kaikki vaan alko sanoo mulle et ne ei tarkota mua koska mä en oo tän maan kansalainen mutta silti mua ärsyttää ihan hulluna että jotkut ihmiset on tosi ilkeitä valkosille. Mä oon turvassa koska oon vaihtari ja kukaan ei oo ilkee vaihtareille mut esim mun hostsisko ja sen kaverit kuulee välillä kommenttia niitten ihonväristä. 

DCssä oli tosiaan korkein Obamankannatusprosentti koko maassa ja se kyllä näkyy täällä. Pysyin hereillä kauan viime yönä, menin nukkuu varmaan yhen aikaan ja tänään väsyttää. Hostmom oli hereillä johonkin 2-3 asti koska se halus nähä Obaman ja Romneyn puheet. Haha Romney oli kirjottanu vaan puheen sen varalle että se voittaa ja sillä ei ollu häviämispuhetta valmiina ja se ei ois ees halunnu puhuu sitä. 

Muttajooo. En tiiä onks mulla paljoo muuta asiaa. Ens viikolla meillä on konsertti koulun teatterisalissa, oon ihan hullun innoissani. Maanantaina ei on koulua (meillä on oikeesti ihan joka viikko vapaapäiviä, maanantai on veteraanien päivä... mut kelpaa mulle) ja pitkin viikkoo on harjotuksia keskellä koulupäivää niin ei tarvii mennä kaikille tunneille. Esiinnyn orkesterin ja jousiorkesterin kanssa, orkesterin kanssa esiinnytään myös show choirin kanssa ja kuulin tänään kun ne harjotteli ja siitä tulee ihan parasta ikinä. Laitan varmaan blogiin videon. En oo varmaan ikinä ollu näin innoissani!!! Pitää vaan harjotella vielä.. 

Tässä tais olla kaikki, pari kuvaa vielä loppuun!


Vedetään hatusta on ainut suomalainen ohjelma mitä katon täällä koska mikään muu kiva ei näy..


Eilen fysiikantunnilla tehtiin marshmallow challenge, 20 spagettia, 1 jaardi teippiä ja yks jaardi narua ja niitten kanssa pitää tehä rakennelma mikä kestää vaahtokarkkia. Meijän joukkoe voitti. Oon maailman kilpailuhenkisin ihminen, meen aina ihan sekasin jos kilpailen jostain koska haluun voittaa, meijän koko fysiikanryhmä varmaan aattelee että oon outo. Mutta voitettiin. Huomenna saadaan meijän opettajalta palkinnoks karkkia:)

Hävettää laittaa näin huonolaatunen kuva tänne mutta eilen oli ehkä siistein auringonlasku ikinä kun olin bussissa menossa kotiin. Suomi ei tunnu ihan niin kaukaselta paikalta aina kun aattelen että Suomessa ihmiset näkee saman auringon kun mäkin täällä:)

Öitä! (tai aamuyötä tai mitä ikinä)

Edit/// ainiiiiin en pääsekkään Nyciin tänä viikonloppuna koska meijän matkaa siirrettiin kuukaudella! Mutta parempi näin koska siellä ei oo mikään kauheen hyvä tilanne...

3 kommenttia:

  1. Jeeeeee vedetään hatusta näkyy, nyt siis heti kattomaan!!:D eikä mikä illan pelastus

    VastaaPoista
  2. Meeppä kuule kattomaan youtubesta jos suomenkielisiä ohjelmia kaipaat! Esimerkkinä pari vk sitten alkanu Justimus. Suosittelen, pitäs löytyy mun mielestä youtubesta joka jakso! :)

    VastaaPoista
  3. Katri: jep nää vaan aattelee et oon vähä outo kun istun sohvalla yksin ja nauran...

    Vera: joo voisin kyllä kattoo joku päivä jotai, kiitti vinkistä;)

    VastaaPoista