sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Somewhereeeeee over the rainbooow

Mulla alko kevätloma eilen!!! Tän kaikenmaailman stressaamisen jälkeen on ihan huikeeta ettei tarvii mennä viikkoon kouluun. 

kuvat (c) Brian Nielsen
(huomatkaa minä!!!) Tältä meijän harjotukset koululla näyttää....
....Ja näin mahtavalta näytetään itse konsertissa;) oon vasemmanpuolimmaisen tanssijan yläpuolella
soundcheck (mie tyylikkäänä kumpparit jalassa)
Tässä postauksessa on kuvia maanantailta, en kauheesti ite ottanu kuvia.. Oli kyllä kiva päivä, menin kouluun puol kahekstoista ja ekat pari tuntia chillattiin teatterissa koululla. Mentiin koulubusseilla Kennedy Centeriin ja sitten meijän piti oottaa tunti. Sitten meillä oli soundcheck ja harjotus mitkä kesti lopulta niin kauan että lopetettiin alle tunti ennenkun ite konsertti alko. Saatiin joku 25 minuuttia aikaa syömiseen ja valmistautumiseen (ja meditointiin) ja sit olikin aika mennä jo lavan viereen oottelemaan. Olin ainut jousisoittaja takarivissä niin tuli tutustuttua osaan puhallinsoittajista paremmin ja oli kyllä kivaa! Avattiin konsertti ja soitettiin Duke Ellingtonin Caravan ja sitten mentiin alakertaan takasin ja pysyttiin siellä koko konsertin ajan eli ei päästy näkemään muuta osaa konsertista kun sitä missä ite soitettiin. Ooteltiin siinä yli tunnin verran ja sit mentiin lavan viereen ja tanssittiin vähän aikaa ja sitten mentiin lavalle. Soitettiin meijän pari biisiä ja Patti laulo ja sitten lähettiin kotiin. Mentiin kyllä eka yhteen hampurilaispaikkaan ja söin ison kalkkunahampurilaisen koska vaikka meille luvattiin antaa ruokaa Kennedy Centerissä niin saatiin tosi vähän ruokaa ja mulla oli ihan hullu nälkä. Oli kiva päivä ja hieno kokemus, rakastan esiintymistä niin paljon ja oli niin siistiä soittaa Kennedy Centerissä koska se on tosi hieno rakennus ja oli loppuunmyyty konsertti niin siellä oli 2500 ihmistä kuuntelemassa meitä. 



Tiistaina itse Patti LaBelle tuli sit meijän koululle! Esitettiin meijän koululle osa edellisillan showsta ja Patti laulo meijän kanssa ja sit se kerto kaikille miten huikeita ollaan ja sit se jutteli kaikkee ja oli tosi hauskaa! Vaikka maanantain konsertti oli hieno ja kaikkee niin mulla  oli kyllä kivempaa tiistaina. Oli myös ihanaa ajatella että se oli vika kerta kun mun piti soittaa ne biisit. 

(tästä eteenpäin mun ottamia kuvia)
Kävin lenkillä ennen kun lähin koululle konserttiaamuna mutta siitä ei oikeen tullu mitään tuolla loskassa.. Loppuviikon lämpötilat on kyllä ollu lähemmäs 20 astetta! 
Backstage passi
Mä ja liian tumma meikkivoide ennen lavalle menoa
Loppuviikko oli koulussa aika tylsä, osittain sen takia että kun on ollu niin paljon harjotuksia ja sit kun ne loppu niin mun piti taas mennä kaikille tunneille ja se oli rankkaa! Meillä loppu myös kolmas jakso/neljäsosavuosi niin viimesinä päivinä katottiin leffoja koulussa ja kaikkee muuta tällästä. 

Mun pikkusormi värjäyty siniseks hiusväristä. Eikä toi väri meinaa millään lähtee pois.
Eilen päästiin koulusta jo 11:30 ja mentiin keskustaan syömään ja hengailemaan ja shoppailemaan ja sit mentiin Saralle ja värjättiin sen hiuslatvat siniseks! Oli tosi kiva päivä ja olin niin ilonen siitä että loma alko. Oon vieläkin väsyny kaikista univeloista tästä viimesen kuukauden ajalta ja tuun varmaan nukkumaan koko loman. Tänään mentiin kattomaan leffaa missä Pohjois-Korea hyökkäs Valkoseen taloon ja tuli vähän sellanen voisiko-tämä-tapahtua-oikeesti -fiilis mutta oli kyllä hyvä leffa ja on tosi cool kun kattoo leffaa mikä on kuvattu DCssä. 

Palaillaan sen jälkeen kun palaan Nycistä (ellen innostu postailemaan aikasemmin), hyvää pääsiäistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti