keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Korista ja antibiootteja

Sunnuntaina mentiin korispeliin kavereitten kanssa, tais olla eka korispeli minkä oon ikinä nähny mutta tiesin sen että ne koittaa heittää palloa koriin niin se oli jo ihan hyvä lähtökohta. Wizards on tosiaan tän kaupungin joukkoeen nimi ja ne pelaa NBA-liigaa. 


ilmeisesti joku valo paistaa mun naamaan ku oon noin pinkkinä....

Mulla ois puhelimessa vielä lisääkin kuvia muttakun laiska olen niin ehkä joku toinen kerta.. 

Maanantaina kun heräsin niin oli vähän sellanen olo että oonkohan tulossa kipeeks mutta silti menin kouluun. Tuli koulupäivän aikana vähän heikompi olo niin skippasin pari vikaa tuntia ja tulin kotiin nukkumaan. Eilen kipeilin kotona ja kuume nous siinä pitkin päivää ja illemmalla kuumemittari näytti jo yli 103 astetta mikä vastaa lähemmäs 40 celsiusastetta. Tänä aamuna olo oli vielä pahempi ja siinä vaiheessa kun pystyssä pysyminen ja hengittäminen alko tuntuu vaikeelta niin lähettiin lääkäriin. Siellä selvisi sitten että mulla on strep throat mikä on siis angiina ja ilmeisesti joku muukin tauti tässä samalla! Joten antibioottikuuria tässä seuraavat muutama päivä ja ens maanantaina katotaan että meenkö kouluun vai verikokeisiin (toivon että kouluun...). Tää mun vastustuskyky on jotain ihan uskomatonta, siitä onkin jo 4 viikkoo kun viimeks olin kipee. Lääkärillä käynti ei ollu kauheen kivaa koska multa on lähteny äänikin sillain että lähinnä vaan kuiskailen ja lisäks en ollu ihan tajuissani, terveydenhoitaja kysy multa jotain ja olin varmaan 5 kertaa sillain "mitä" ennenkun tajusin et se kysyy mun nimee.. Ja multa otettiin verenpaine myös ja vihaan/pelkään sitä laitetta niin mun pulssi on aina joku tuhat.

Ihan pakko laittaa vielä loppukevennykseks tällanen kuva, meillä on aina kuukausittain AFS-tapaaminen kirjastossa ja aina muutamasta maasta olevat vaihtarit pitää esitelmän niitten maasta. Eilen oli italialaisten vuoro (ite en siis ollut siellä).


Nää oli eka piirtäny Berlusconille sarvet ja tän jälkeen ne repi ton paperin pieniks palasiks. Mun mielestä tää on vaan paras kuva ikinä.

Hauskaa loppuviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti