torstai 14. maaliskuuta 2013

Koulupäivä

Ajattelin nyt tehä tämmösen postauksen siitä että mitä normaalin koulupäivän aikana tapahtuu. Joten, tällanen päivä mulla oli tänään:

6:43am Herätys soi! Painan kuitenkin torkkua ja nousen vasta varttia yli seittemän. Heräsin jo aamuyöllä ekan kerran koska murehdin mun tutkinnon arvosanaa ja sitä että osaanko orkkanuotit. 

Breakfast! A bagel and some cream cheese
8:05am Lähetään kotoa. Yleensä lähen aikasemmin koska meen bussilla mutta tänään pääsin autokyydillä. Bussilla matka koululle kestää melkeen 25 min ja autolla 10-15. En tiiä miks mennään bussilla joka aamu.

8:20am Oon koululla. Meen ensin turvatarkastuksen läpi ja sit meen kaverin lokerolle. Meen omalle lokerolle ja ensimmäinen kello soi sen merkiks että tunti alkaa 5 minuutin päästä.

Näin virkeeltä näytän ekalla tunnilla. Vihaan aamuja niin paljon.
8:30-9:55am English III
Tänään meijän opettaja ei oo koulussa niin saadaan tehtäväks lukee kirjaa mitä ollaan nyt viimeaikoina luettu ja meillä on joku 6 sivua kysymyksiä siihen liittyen. Se kirjan teksti on tosi vaikee ymmärtää kun se on kirjotettu sillain tosi oudolla enkulla. Mua väsyttää ihan hullusti vaikka nukuin 10 tunnin yöunet.

10-11:30am U.S History
Viiden minuutin välitunnin aikana kävelen seuraavaan luokkaan. Tänään katotaan kaks videota mitkä kertoo 1. maailmansodan loppumisesta ja siitä miten se vaikutti USAan. Ja vastataan 4 sivulliseen kysymyksiä. 

11:30am-12:30pm Lunch


Mennään tietokoneluokkaan syömään lounasta, mulla on tänään lounaana eilistä illallista eli tortellinia ja lisäks porkkanoita ja suolakeksejä ja juustoa ja mandariini. Ja antibiootti. Lueskelen Hesaria samalla kun syön. 


12:30-1:55pm Art&Design Foundations
Viimeistelen mun projektia mistä tuli aika hieno. Kuunnellaan aina musaa kun sillä opettajalla on tosi coolit stereot ja yhtäkkiä joku biisi alkaa soimaan mistä kaikki innostuu ja kirjaimellisesti puolet luokasta nousee seisoo ja tanssii jotain tanssia. Multa kysytään että tiiänkö sitä tanssia ja sanon että en niin tottakai kaikki haluaa että opin sen. Se oli tosi awkward ihan kaikille koska oon tosi huono tanssimaan mutta oli ihan hauskaa.


2:00-3:25pm Orchestra
Päästään aina edelliseltä tunnilta aikasin niin mulla on hyvin aikaa mennä kellarikerroksesta eka lokerolle ja sitten ylös 3. kerrokseen. Oon eka orkesteriluokassa ja on ylimäärästä aikaa niin meen soitonopettajalta kysymään mun eilisestä tutkinnosta. Kuulen mitä oletinkin kuulevani, olin tosi hyvä alussa mutta mokasin yhen kappaleen perusteellisesti. Mutta ne päätti silti että pääsen tekemään Senior Recitalin koska oon vaihtari. Tai ehkä oisin muutenkin päässy. Orkkaharkoissa harjotellaan Somewhere Over the Rainbow (Patti LaBelle-konserttia varten) ja jouset ja puhaltimet harjottelee erikseen. On aika tylsää mutta hyödyllinen harjotus kuitenkin.


3:30-4:55pm Violin Technique
Meitä on kolme kellä on tätä samaan aikaan ja yleensä kaks kerkee soittotunnille ton tunnin aikana, tällä kertaa mä en mee ollenkaan vaan harjottelen käytävässä koko ajan. Soitan sitä kappaletta minkä mokasin tutkinnossa eilen ja haluun vaan lähtee kotiin. En jaksa harjotella koko aikaa vaan pelaan Temple Runia puhelimella ja sosialisoin. Mut saan kuitenkin jotain aikaan. Ootan Juliaa soittotunnilta 5:10 asti ja sitten se pääsee vihdoin pois ja ilmottaa että se menee lääkäriin ja että mä oisin voinu jo lähtee. Mua ärsyttää koska missasin bussin. Meen vielä lokerolle ja sitten lähen koululta. Mun bussi tulee vasta 5:30.


5:50pm
Vihdoin kotona! Paitsi että lähen lenkittää koiraa suoraan ja tuun sisään vasta kuudelta. 

Yleensä koulupäivien iltoina teen läksyjä ja harjottelen ja katon tv-ohjelmia netistä. Ja syödään myös illallinen mihin menee aina melkeen tunti. Ja sit meen nukkumaan. Ja toistan tän melkeen saman päiväjärjestyksen 5 kertaa viikossa (paitsi joka toinen päivä on eri aineet lukkarissa) ja sitten on viikonloppu. Ja sitten taas 5 päivää tätä. On meillä onneks kyllä poikkeuspäiviäkin välillä, esim tänä perjantaina tulee olemaan harjotusta koko päivä eikä tarvii mennä normaaleille tunneille ollenkaan. Mun päivät on siis 10 tuntisia joka päivä (+välillä harjotuksia koulun jälkeen) mutta tähän tottuu. Mutta kyllä mua väsyttääkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti