maanantai 8. huhtikuuta 2013

Koulussa

Tulin nyt aika nopeesti päivittämään tänne. Loma meni ihan hyvin, olin kyllä kipeenä muutaman päivän (ihan vaihteeks...) ja lääkärissäkin kävin taas kun luulin vähän aikaa että sain angiinan taas. Perjantaina (eli mun synttäreinä) lähettiin bussilla Nyciin ja siellä chillailtiin sitten eiliseen asti. Mulla oli kamera mukana mutta en ottanu kyllä sillä yhtään kuvaa, puhelimella muutaman räpsäsin. Kerron Nycin matkasta vähän enemmän seuraavassa postauksessa, tähän postauksen loppuun laitan muutaman kuvan. Ei oo kauheen täysikänen olo koska täällä se ei näy mun elämässä mitenkään mutta oli kyllä kiva synttäripäivä:)

Tällä viikolla on tosi kiireinen viikko ja sen takia tulin nyt tekee tän minipostauksen, mulla on koulua tällä viikolla joka päivä aamukaheksasta iltaseittemään. Ens viikon perjantaina soitetaan kokonainen sinfonia Georgetownin yliopiston orkesterin kanssa, ja sen takia meillä on tää viikko iltaharjotuksia. Lisäks tässä on kaikenlaista muutakin meneillään ja mulla ei vaan yksinkertasesti riitä aika kaikkeen ja sehän stressaa tosi paljon. Sen takia mulla ei oo aikaa kirjotella blogiin vähään aikaan. Ehkä ens viikonloppuna. Jos selviän hengissä tästä hulluudesta.

Ps. Tänne tuli vihdoin tosi lämmin, tällä viikolla päivisin sellasta 26-31 astetta<3







2 kommenttia:

  1. "Lyhyestä virsi kaunis". Täälläkin on kevätkelit - vähän viileemmät vaan :) PP

    VastaaPoista
  2. Nautiskele lämpimästä. Täällä oli aamulla pakkasta - 10 astetta. Hyvä että saadaan just lumet sulatettua kun tuut takas Suomeen :D. Äippä

    VastaaPoista