maanantai 4. helmikuuta 2013

Kuulumisia

Ei oo tullu muutamaan viikkoon kirjoteltua tänne niin aattelin tulla kertoo kuulumisia! Mulla on myös muutama aika random kuva.. 

NHL-kausi alko vihdoin!!! Tänään oli Capseilla peli kun kävin keskustassa niin oli tosi monella pelipaitoja päällä kadulla, vois mennä jossain vaiheesa yhen pelin kattoo! (lippujen hinnat vaan 75 dollarista ylöspäin per peli........)
Nää pari viikkoo tässä on ollu aika normaaleja, koulussa oli eka tutkintoja yks viikko ja tää viimesin viikko oli pääsykokeita ens lukuvuonna tuleville oppilaille niin sen takia mulla ei oo ollu taidetunteja melkeen ollenkaan mikä on sinänsä aika huono juttu koska mulla on tutkinto vielä edessä ja oon aika pulassa. Samalla pitäis harjotella jousiorkesteribiisiä ja 14 sivusta sinfoniaa ja Patti LaBelle biisejä paitsi että en oo kyllä saanu niitä nuottejakaan vielä.. Oon huomannu että kun oon kahen jälkeen kotona joka päivä niin tylsistyy helposti ja tulee roikuttua koneella ja katottuu telkkariohjelmia tosi paljon et sinänsä oon ihan onnellinen että alkaa olee taas viiteen asti koulua etten vaan lahnaile kotona! Ja taidetunnit ei ees tunnu koululta! Yleensä..


Ja tän viikon alussa vaihtu semester eli lukukausi, täällä suurin osa aineista pysyy samana koko vuoden, mun yhteensä 10 aineesta 2 vaihtu, terveystieto vaihtu art&design kurssiin ja tietokonekurssi vaihtu practice periodiks mikä tarkottaa sitä että istun jossain luokassa (mun tapauksessa kemianluokassa) missä muilla on tunti mutta mulla ei oo sitä tuntia vaan teen läksyjä tai jotain muuta siellä. Se on mun lempi kurssi tällä hetkellä:D Ja se on päivän eka tunti tiistaisin ja torstaisin niin on kiva kun ei tarvii ajatella mitään heti päivän aluks. Ja toi art&design class on aika mielenkiintonen, oon ollu nyt yhellä tunnilla ja se on aika kunnianhimonen se meijän opettaja, se sano et opitaan sekä elämästä ja taiteesta ja se sano että se tietää miten meistä voi tulla menestyviä ihmisiä koska sen lapset on tyyliin maailmanmestareita jossain taistelulajeissa.. Se oli kyllä tosi mielenkiintosta ja musta tuntuu että tosta voi tulla joko paras kurssi ikinä tai sit vastenmielisin kurssi ikinä mutta joo voin kertoo lisää myöhemmin! Nyt tulevalla viikolla me alotetaan sillä että kaikki esittää jotain siltä taidealalta missä ne on ja en oo kauheen innoissani menossa sinne soittamaan viulua mutta kai se on pakko.. 



Nyt on tosiaan ollu vähän kylmempi sää viime viikkoina (lähinnä sellasta -5 - 5 asteista), lukuun ottamatta viime keskiviikkoa millon oli 21 astetta lämmintä.. Se oli tosi outoa koska maanantaina meijän koulu alko kaks tuntia myöhässä koska oli niin paljon jäätä teillä. Tää on ihan uskomaton tää säänvaihtelu mut mun mielestä tää on just ihan jees. Toissa perjantaina sato vähän lunta niin tyyliin puol koulua lähti aikasemmin koulusta (kuva yläpuolella). 

Mun suomivillasukat mitkä Päivi teki mulle:) ja viulu..
Perjantaina oli puolikas päivä koulussa koska oli se päivä millon opettajien pitää laittaa nettiin arvosanat ekasta lukukaudesta. Olin koulussa 3 tuntia eikä tehty mitään kun kaikki opettajat laitto noita arvosanoja.. Mulla on academics aineissa kolme Ata, kaks Btä ja yks C (koska unohin turn in yhen esseen) elii ihan hyvät arvosanat varsinkin kun en oo panostanu kyllä kouluun ollenkaan.. Taideaineista en tiiä koska ne ei näy netissä, mutta Ata ja Btä sieltä on tulossa. 

Jee sato lunta nii piti mennä ottaa kuvia ulos......... epäaidoin hymy ikinä... 
Eipä mulle varmaan kauheesti mitään muuta erikoista kuulu, oon hengaillu kavereitten kanssa jonkun verran. Eilen mentiin meijän koulun show kuoron konserttiin, Katrikin tuli sinne koska halusin näyttää sille vähän meijän koulun menoo, metro ei kulkenu ihan niinku ois pitäny ja lopulta oli aikamoinen seikkailu ku koitettiin selvitä meijän koululle ajoissa mutta oltiin vaan 5 minuuttia myöhässä! Meijän koulun show choir on niiiiiin hyvä, oli ihan upee konsertti ja ne kaikki on niin uskomattoman lahjakkaita laulajia! Meijän koulu on ihan paras koulu ikinä. Tänään oltiin yhellä vaihtarilla muutamien vaihtareitten kanssa kattomassa Super Bowlia, en kauheesti välitä jenkkifutiksesta ja on aika kipee olo tällä hetkellä niin lähin sieltä kotiin puoliajalla mutta oli kyllä kivaa! 

Oon jotenkin tosi ilonen tällä hetkellä, kaikki on hyvin ja oon alkanu tajuu että mun enkku on niin hyvää jo ettei mun tarvii stressata enää puhumisesta ja pystyn esim puhelimessa puhuu jo tosi sujuvasti! Tai on mulla aksentti vielä varmaan mutta mun puhumistaito on siinä pisteessä että puhun jo selvää enkkua ja pystyn keskustelemaan enkuks niiin paljon paremmin kun muutama kuukaus sitten. Tai haha näin mä ainakin luulen, omaa puhumista on aika vaikee arvioida. Ens viikonloppuna (tai torstai-lauantai) on AFSn ski trip eli mennään Pennsylvaniaan laskettelemaan, teen siitä postausta sitten viikon päästä! Ja iskä tulee tänne ystävänpäivänä illalla ja oon siitä niin innoissani etten oo ikinä ollu näin innoissani mistään. Life's good<3

1 kommentti: